♥ macam pelangi , awak datang , tengah seronok-2 tgk , tiba-2 awak pergi begitu sahajaa :') ♥

:'(

" MACAM PELANGI AWAK DATANG , TENGAH SERONOK-2 TGK , TIBE-2 AWAK PERGI MCM TO SAHAJA" :/
b0o , mne kau ? aku tggu kau lamaa kud , kau ta txt aku jgk , , humm nape buad aku mcm nehh ? ape salah aku ? knpe kau bubah smpai mcm nehh ? dosee besarr kew aku at kau ? if aku ada saked ann aty kau , juz say , jgn diamm mcm nehh , terseksa asew nyee , aku tggu kau , tapi kau ta txt aku jgk ? kol apetah lagi , humm b0o ? kau sygg aku lagi kew ea ? kau cinte aku lagi kew ea ? kau dahh lupa janji-2 kau dulu kew ea ? aku saluu pk mcm nehh b0o ? kau dahh ada gf laen ea ? if ada , tlg lahh ckp sygg , jgn buad aku mcm patongg , if kau nak aku , kau dtg , if kau ta na , kau buang aku mcm to jewk ? aku sape pade kau sygg ? :'( 
aku dahh letihh na naness sbb kau tao ta ? timee kau pergi , msti dea dtg ? time kau ta txt aku , msti dea txt aku . time kiter gado , msti dea dtg tenang ann aku ? adakah dea utk aku ? -,-' 
tapi aku takan kcewakan kau b0o , aku takan dua kan cinta kau , tapi aku hope sgt kau care pasal aku , jgn diamm mcm nehh jewk , kau dahh byk sgt bubahh b0o , aku ta tao na say mcm mana , now aku tao naness & tggu kau alwayss , , aku na kau tahu , aku sygg kau , aku cinta kau , aku renduu kau smpai bila-2 :'(

No comments:

Post a Comment