♥ macam pelangi , awak datang , tengah seronok-2 tgk , tiba-2 awak pergi begitu sahajaa :') ♥

wtf -,-

hoiii hoii , syggg sehad ta ? heww , tentuu lahh sehad kan ,
msti korang bosan tgk blog aku , aku asyk update jahh , huuuu ,
kaloo bosann jgn tgk ea sygg , hang boleyy berambuss :P
keyy , aku na storyy , k tgk pic kat ats to , omeyy kan ?
act tade knee mnege pom , hahahahha , k dahh , sume pasal haziq lahh sape lagi , huhu
sumpahh dea bajet na mampos , mulot mcm puaka , hahaharammmmm :3
ade kew dea ckp , bila aku susa baru cari dea ,
bila senang buang dea mcm sampahh ! WTF MEN -,-'
hakkktuuiii lahh , bila aku buad mcm to pom aku ta tao ? hang gila kew haziq longoi ! -,-
hum dulu time aku coup ngn dea , dea ta pena pom ta care pasai aku , huhu
kdg-2 ta pena na wish pape sblum tido ,
hang na tao hang jaga aku mcm lanchaww ! :p
mana tak aku cari Dayat , *bf baruu , haha 
dea jaga aku lagi baek dari hang , 
pangaii hang da mcm haramm , ape aku na buad sume ta boleyy :P
cemburu ta bertempat ,
sampai aku nak kuaq ngn kwn-2 aku pom hang ta kasi kan ,lahabauu punyaaa jantan :3

okee kan dah mencarut neh , heww , i bengang u :3
skunk dea nak mlutut kat aku soh tima dea balek ? "sorry to say longoi , aku ta hadap kan hang da :3
duluu aku beriya syg hang , hang buad aku mcm patung barbie yg cute to , 
mcm takde nyaawa , humm , dahh aku ta mao kat hang baru na nysal ,
hang p balek cite at mak hang to , :p
sekali aku ludah aku takan jilat balek ,
hang yg paksa aku buad sume nehh , hang ckp janji na jaga hati aku , puiihhh p jahanam
ngn hang punyaa janji , ,
skunk aku ta mao hang gngu aku dahh , buang num aku , pic aku , n buang aku dari ingatan hang ,
biaq kan aku bahagia ngn dayat , dea lebeyy baek dari hang , dea jaga aku btoi-2 
tak mcm hang , huhu puihhhh :p
janji hang sume janji pariaa , baek hang p couple ngn kwn india aku to , kristina name dea , 
lawaa bodohh , putih mcm pongong kuali , hikhok
mybe dea lebeyy mengerti ngn janji palsu hang to , baiii dudee kuu , :'3




No comments:

Post a Comment