♥ macam pelangi , awak datang , tengah seronok-2 tgk , tiba-2 awak pergi begitu sahajaa :') ♥

adakah kau yg terbaek ? -.-

haii sumee ? sehad ta ? okee kita mulaa kan buku baruu , maap if ada buad salahh or ampa terasa keyhh , mohonn kemaafan dari ujung rmbut hgga hujung kaki , :')
saya hanya manusia biasa yg ta lepas dari kesilapan ,
okee , entry kali nehh susa na ckp mcm mana , nak luah at someone , tp ta tao na luah kat sape :)
yee , , saluu org ada masalahh , kite msti ada utk dorg kan  , tp masalah kita tade sape na dgr , 
sokayy lahh , dh beasa sendiri mcm nehh ,
at blog jew lahh tmpt aku luah kan sumee :/

DAYAT : dear biyy sygg <3 knpe lahh kau buad aku mcm nehh ? apa salah aku ? :/
aku tunggul ea sygg ? kau aggp aku apa ?
if kau ta ao jaga hati aku , 
tlg pulangkan balik , kau ta perlu simpan hati aku to :/
saket kau tao ta , sgt saked :'(
aku try saba ngn pangaii kau , aku try paham kau ,'tp kau ta pena paham akuu , :/
kau nak relay kita jadi apa hah ?
if kau dahh ta sygg dgn relay kita , juz say sygg , aku akan lepaskan kau ,
jika to yg buad kau bahagiaa :/
aku dahh penad dgn sumee nehh dayat , aku nak kau yg duluu , now kau btoi-2 berubah ,
kau ta egt kew ap yg aku korban kan kat kau ?
aku terima kau duluu even kauu .............. 
hmmm ntahh lahh , aku menta satuu jew dary kau ,
TOLONG HARGAI AKU ! 
aku ta menta lebih pomm ,
sumpahh aku sygg kau sorg , , lepas aku break ngn haziq , 
kau jew lahh yg aku sygg skunk , 
tp kau layan aku mcm tunggul , yee aku tao kau bz , , keje , tp nape tade mase langsong utk aku ?
aku mcm hidop single , tade someone special pom , hahah soooosaddd babi !! 
aku hope kau boleyy ubahh ea pangaii kau to sial ! kbaii !!! ~

HAZIQ : dear exboyfriend,  kenapa kau selalu ada bilaa aku sedeyy ? bila aku perlukan someone ?
kenapa ? kau buad aku rasa serba salahh ,
akuu harap kan si dayat babi to yg mcg aku , yg care pasal aku , yg ada bilaa aku sndiri , 
TP KAU , KAU , DAN KAU !!!!! 
arrggghhhh serabut akuu , tp  thankss tao kau sudi dgr aku punyaa masalahh ,
kdg-2 aku terpikir , adakah 
KAU YG TERBAEK UTK AKU ?
aku keliruu sekarang , ! org yg aku aggp hanyaa kawan baek , saluu ada d smping akuu ,
yg aku aggp sbagaii jantung haty , ignore kan akuu mcm to ajeee , , knpeee sume nehh jd ekk ?
bilaa mcg ngn kau , akhr tct msti kau ckp , 
" sy akan tggu awak , even apa pom jd , sy tahuu , dayat yg ada dlm hati awak , tp sy akan tggu hati awak terbuka balek utk saya '"
sumpahh aku rasa besalahh sgt , ta tahu nak ckp apa , ,
yg mampu aku ckp , ,
*dear haziq , , even dea suka buad aku sedeyy tp hati aku ada dea , even dea ta care aku mcm mana kau care aku , tp hati aku hanya utk dea , even dea ta ada masa aku perluu kan dea , , hati aku tetap nk dea , yg 
boleyy akuu ckp at kau , ,
if onedayy kita d tetapkan berjodohh , pastii kita kan bersamaa , 
if jodoh kau bukan dgn akuuu ,
aku yakin ada lagi yg terbaek dari aku utk kauu , 
kita hanay manusiaa biasa , yg mampu merancang , tp dea yg menentu kann :')

#nie saje yg dpt aky luahh , if korg ta suka , jgn baca keyhh ,
kesahh pulak akuu , hmmm hmmmmm
kbaiiii ~ :')




No comments:

Post a Comment